Bambi på hal is

Så var det då äntligen dags att byta ut vår älskade tantorunda mot att springa runt kvarteret tills vi blir helt snurriga. Allas favorit mördarbacken var nämligen helt täckt av is.

På plussidan slipper man mördarbacken och blåsten.
På minussidan är det allt bra svårare att motivera sig när man springer runt hus i fem varv.  Vi mätte upp sträckan till stadiga 4,7 km alltså längre än tanto.  På baksidan låg det snö och jag tänkte då får jag väl springa ute på gatan istället. Det var inte ett smart drag. Något senare gjorde ågren samma sak och såg ut som bambi på hal is.  Ingen ramlade(vad jag vet om), även om det var lite svårt i kurvorna.

Det är kul med vinter.


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ågren

älksar att du inte sa till mig när jag börja springa ut där! hah

2010-11-11 @ 13:59:33
Postat av: Amanda

Hahah jag vet, förlååt! Kändes bra att inte vara den enda som tänkte så smart ;)

2010-11-11 @ 14:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0