Åtta soldater och en kapten

Tack för förtroendet Martina. Vi börjar med gårdagen(eftersom idag inte har varit ännu)

Åtta tappra soldater vågade sig ut och kryssade sig fram mellan vattenpölarna för att ta sig till träningen. En stor guldstjärna till Mauo, Broberg, Ylva, Issa, Jessie och våra två skottplank Madde och Amanda. Om ni bara får det där till sju spelare så är det för att jag var med också.

Vi körde lite fotbollstennis, skott, skott, och ännu mera skott. Vi gillar speciellt Mauos lobbar, brobergs små finurliga trick, ylvas taktik i ju med att träna med en sko(Ylva: du får gärna förklara dig), issas kanoner, Jessies häng, maddes tåräddningar och amandas stänga igen från kanten.  

Efter träningen drog några av oss som planerat vidare till junismatchen(vi som ville ha klister veck för Pelle snodde bla våra bollar och klistret mitt i träningen). Roadtrip!

Junismatchen slutade med vinst. Härligt! Det var kul att vara tillbaka i liljeholmshallen. Nu kändes allt som vanligt igen. En extra guldstjärna tycker jag vi ger till Elin och Julia som var som huggormar på returerna. Sen kan jag ju bara säga att det var väldigt roade att lyssna på publikens kommentarer under den här matchen. Jag säger bara cheeeezze...  

Idag är det ny match som gäller. Jag hoppas att alla har ätit gröt till frukost. Nu taggar vi brudar! Ev skulle Mauo fixa en filmkamera. Känn ingen rädsla.

NU KÖR VI!

/Amanda 

Kommentarer
Postat av: Peter

Inge brands kamera i Gubbaängs hallen. Man får inte med hela plan om man står på läktaren

2010-11-13 @ 12:58:07
Postat av: Maurine

Jag fick så mycket att göra hemma så ja kunde inte komma endå. :( men nästa hemma match så^^

2010-11-13 @ 17:24:08
Postat av: Amanda

Aw mauo! Vi blev jätteledsna

2010-11-14 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0