apråpå foto

som Amanda berättat så är den här veckan foto-vecka!
nu är det såhär..
efter 2h sömn inatt, och vända på både vårdcentral och sös så har jag blivit beordrad att köra en antibiotika-kur.
jag kommer alltså inte träna ikväll och antagligen inte spela imorgon. (ni kan gissa hur mycke ja tycker om min kropp just nu)
förhoppningsvis, vilket är också nåt jag tänkt satsa stenhårt på nu, är jag tillbaka till fredag och helgen.

så, till er stora glädje..
så kommer spelar-foton tas nu under veckan, och lagbild till helgen.
ni kommer inte undan.

för de är ju faktiskt så att..
om de inte blir en spelarbild som det ska.. så har jag bilder från andra tillfällen som tex matcher..

    



    

      

   

   

ni väljer själva :)

      /Martina, aka ondskan.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackars Martina :( :(



Jag har en annan överraskning som kommer passa bra ihop med lite finfna bilder. Som vanligt gillar jag att hinta. Ses på träningen!

2010-11-15 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0