Valfritt fredagsmys

Inget gemensamt fredagsmys idag brudar. Hoppas alla hittar nått mysigt sätt att tagga till på.

I helgen är det viktiga matcher som gäller. Kul ska det blir!

Själv taggar jag med damhandboll på tv.
Om ni missade Flognmans mål i onsdags(tur att det kom i första halvlek för det var så mycket jag hann se innan det var dags att ge sig iväg till träningen) så kan jag säga att det va galet snyggt. Med ryggen mot mål fick hon inspelet, blev fasthållen men lyckades ändå slänga in den, baklänges(!).  Drömmål eller vad!

Vi hoppas på många snygga mål i helgen, bra spel och vinster!

Ha en härlig fredag!



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Mauo

Wohoo!! ja ska också se matchen! :)

Taggar som TUSAN till helgen!!!^^

2010-12-10 @ 16:24:20
Postat av: Ågren

Jag älskar att jag satt åh skrek vilka jävla tuuur!! (negativt) tills jag insåg att dem blå var Sverige hihih

2010-12-11 @ 15:20:26
Postat av: Amanda

Haha klockrent! :)

2010-12-11 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0