Lucka 7!



7 December






                                                                     




*trumvirvel*



För hon är den som gillar höger.


Låt oss presentera:




HANNE BRUNDIN


Smeknamn: Hannepanne, ”Robot”

Ålder: 18

Nummer: 4

Position: H6/H9

Specialitet: Det smekande skottet.

Övrigt:  Vänsterhänt som blir otroligt glad när vi tränar skott från vänsterkanten *host* 

Låter ibland som en ”robot” när hon andas. 

Blir väldigt glad när hon gör mål och leder nog tävlingen för snyggast målgest. Målgester fick hon lära sig att göra som lite. "Man var tvungen att göra en målgest”

Annars roar hon sig med att köra bil, och har svårt för att hitta ingångarna till hallarna vi spelar i.

Det smekande skottet ser verkligen ut som det låter. Det ser inte så hårt ut- men det är det. Det ser inte så välplacerat ut- men det är det. Bom, ett smek, och så sitter det i krysset.



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha hannepanne:) låter sim en robot;) klockren!

2010-12-07 @ 09:44:06
Postat av: Hanne (Broberg)

Guess whaaaaaat Im not a robot, a roboooooot. (sjunger)

2010-12-07 @ 10:13:47
Postat av: martina

vissa underhåller sig på eget sätt på morgonen tydligen...

2010-12-07 @ 12:02:05
Postat av: Broberg

Tsss, ja jag var iaf uppe klockan 10! Madde sov ju till 12 så hon missade hela sin morgon!

2010-12-07 @ 16:30:52
Postat av: Broberg

Faaaaast Madde, nu har du ljugit, du har ju kommenterat 09:44.

Nu tror jag att jag kommer få detta svaret: "Men Broberg vet du vad!? Jag var så spänd på nästa lucka så jag var bara uppe och kollade den och sen gick jag och la mig igen!"

2010-12-07 @ 16:32:54
Postat av: Amanda

Hahaha :D

Missa inte all handboll på tv idag brudar!

Både damer och herrar. Wiiee!

2010-12-07 @ 16:59:42
Postat av: Madde

Ja exakt grejen är den att jag vaknade ch tänkte jag måste kolla luckan sp gjorde jag de och sen åt jag en macka och sen sov jag vidare till tolv, man måste ju få krafter till att sova;) plus att efter de vakade jag lussebullar som blev super duper goda:)

2010-12-07 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0