Lucka 6!



6 December



                                                     






*trumvirvel*


För att hon kanske eller kanske inte befinner sig i Danmark.

Låt oss presentera:



CAROLINA RIEX

  

Smeknamn: Carro eller ”Snackpåsen”

Ålder: 23

Nummer: 25

Position: 9M

Specialitet: Trampa, trampa, trampa

Övrigt:  Vår pratglada skåning som tävlar med Peter om vem som pratar mest.

Försvarar sig när folk kallar henne liten med ”Jag är ju faktiskt störst i ju med att jag är äldst(nästan). 


Sprider sin visdom och kunskap, en favorit är "njut så länge ni går i skolan".

Hon ogillar innebandyshorts- och pannband. En riktig kämpe. Pushar alltid och tar fram det positiva på plan. Många high fives(bild)!

Textbubbla till bilden ovan: -F** vad bra! 



      

Kommentarer
Postat av: Carro

Man blir rörd :)

Ses på träningen idag!

2010-12-06 @ 10:25:02
Postat av: Madde

Hhahah Gud va roligt, jag njuter här i skolan där jag inte gör ett piss och det är tack vara Carro som jag njuter:)

2010-12-06 @ 11:02:04
Postat av: Ågren

så fint så fint! taggar för träning + fys MUMS

2010-12-06 @ 13:37:17
Postat av: Hej**

På bilderna ser era motståndare så mycket äldre och större ut lite som Biggest Loser deltagarna har börjat med handboll :)

2010-12-06 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0