Lucka 23!

Dan före dopparedan



23 December






                                             




*trumvirvel*





För att hon har väntat länge nog





Låt oss presentera:



MADELEINE HÄGGQUIST




Smeknamn: Madde

Ålder: 17

Nummer:  21

Position: V6

Specialitet: Öststataren med kombinerad tittfint/armfint.


Övrigt: Vinnarskalle och inställning till 110 procent. Hatar verkligen att förlora. 
Ett måste är också att slå syrran(lucka 17)  oavsett om det gäller vem som springer tanto snabbast, vem som vinner planktävlingen eller vem som gjorde flest mål på matchen.   
 

Snabb och lurig med sin special fint som får oss alla att tjacka korv trots att vi vet exakt vad hon ska göra.

Vår lagkapten som alltid får en på gott humör och som också hon utgör klistret som håller ihop laget.  

Tradition är att underhålla oss med roliga och konstiga berättelser om nått som hände sen vi sågs senast. Tex som när hunden åt upp alla bullarna.

Är för övrigt en mästare på bullbakning och står ofta för musiken.



      


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaaaaa idag är det min dag! plus att jag är själv all uppmärksamhet till mig, hur skönt som helst! Tack för en fin kalender måste jag säga. Ni är super roliga som kommit på detta. Nu är det bara en jättte läbg väntan till jag ska öppna mina julklappar! Syrran kommer få en as rolig klapp;) god jul

2010-12-23 @ 10:28:51
Postat av: Broberg

"Vet ni vad som har hänt"

"vet ni vet ni"

"aaaah ni ska få höra på det värsta"

"åhh nej asså"

:)



Jag vet iaf att du ska få "pruttlera" av Beccan.

2010-12-23 @ 10:50:10
Postat av: Amanda

Hahah precis broberg :D Vår madde i ett nötskal!



Klart det här är din dag maddis! Njut! God jul :D

2010-12-23 @ 12:15:31
Postat av: P

Madde är som Stina i Saltkråkan.

Vet ni vad, hemma på min gata i stan så...

2010-12-23 @ 15:12:05
Postat av: Madde

Vet ni vad, grejen är den at på min gata i stan är det snart julafton!!!

2010-12-23 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0