Lucka 19!



19 December






                                             



*trumvirvel*




För att hon är ett av våra klister




Låt oss presentera:




JULIA ÅGREN




Smeknamn: Fulia och Ågren.

Ålder: 18

Nummer:  26

Position:  9m(och 6m)

Specialitet: Små nyp och osynliga drag i tröjan

Övrigt:  Vår allroundspelare som kan spela alla positioner, förutom målvakt, som hon ännu inte har prövat. Förra säsongen höll hon till på högerkanten och på linjen men i år har hon stormat fram som mittnia i bajen och visat vad hon är allra bäst på. Stega, inspel, spelförståelse och en jä** anamma. 
 
Alltid taggad och den som peppar igång laget. En favorit är: ”Kom igen nu tjejer det här är vår match”. Vår hästledare på uppvärmningen.

Lagets klister som håller ihop oss.  Hon ser till att alla är med och är glada genom att prata och skoja.

Favoritappen är ”var ligger närmaste toa”.

 
           


Kommentarer
Postat av: jessie

hahahahah, våran bajsunge ;)

2010-12-19 @ 13:37:57
Postat av: Amanda

Gör några mål idag ågren :) HEJA BAJEN!!!

2010-12-19 @ 16:12:18
Postat av: Ågren

Får tårar, aldrig fått höra så fina ord! Åh nu har jag lyckorus i kroppen och uber taggad för match! Idag ska jag plocka fram hjärtat åh köra allt, ni tagga mig till tusen. ska även hinna med ett besök på damernas .. Jag <3 Hammarby dam handboll

2010-12-19 @ 16:22:00
Postat av: Lollo

Favorit Ågren ! :)

Underbar lucka idag !

TAGGA IDAG, vår egna energiknippe!!!

2010-12-19 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0