Lucka 14!



14 December







                                                     



*trumvirvel*


För att hon har nummer 14


Låt oss presentera:


ELIN OLSSON



Smeknamn: Tyson

Ålder: 16

Nummer: 14

Positon: 6M

Specialitet: Finurliga skottet 

Övrigt: Kämpen Tyson ger aldrig upp, springer som en vessla och brottar ner tjejer dubbelt så stora som henne själv. Fick smeknamnet Tyson efter ett uppsvullet öga. Namnet passar henne utmärkt då hon är stark som en björn och uthållig som en gasell.

Miss 100 % närvaro, som inte låter en krånglande axel stoppa henne utan bara vill köra på(mot andras råd hmpf)

Det finurliga skottet är verkligen finurligt och lurar målvakterna fullständigt. 
En av få som alltid är med på matcherna hon själv inte spelar för att ge sitt stöd.

Annars gillar hon att plugga medan hon gör armhävningar, få skrattanfall och leka med fläktar.


             


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till idag tyson! Att vara dagens lucka ger tur :) Vi vill ha uppdatering senare!

2010-12-14 @ 08:15:16
Postat av: Mauo

En klippa bakåt som alltid är att lita på! I ett paket storlek mindre, men endock^^



Hoppas axeln repar sig fort! :)

2010-12-14 @ 09:03:23
Postat av: Elin

Va glad jag blir! Jätte roligt skrivet :D

Jag fick några övningar jag ska göra, så sa hon att jag inte borde träna handboll på ett tag, iallafall inte i försvar. Men annars är det bra =)

2010-12-14 @ 11:01:08
Postat av: Amanda

Sjukgymnastik!! Skönt att du vet hur du ska göra nu i alla fall :) Ska peppa dig så du blir bra på nolltid!

2010-12-14 @ 17:21:34
Postat av: Anonym

Hehe jaa det är bra :) naww tack!

2010-12-14 @ 18:55:56
Postat av: Elin

oops, skrev inte mitt namn på den förra.. :P

2010-12-14 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0