Lucia

Glad lucia allihopa!

Härligt spelat igår tjejer! Det var en otrolig känsla att spela den där matchen, och tack ni tappra som valde att heja på vår match istället för Sverige-Norge på tv. Tack klacken! 
Extra stora vindruvor till Carro och Madde för stämningen på uppvärmning, och sen vindruvor till alla andra för en sån grym match!


Lucia firar vi med träning ikväll, men först ett gästbloggningsinlägg med lucia touch.
Enyoj!

/Amanda


                                                                                                                              


En liten sak att tänka på...

Julen närmar sig med stormsteg och kylan och snön har redan satt spår i löpträningen. :) Såklart finns ett järngäng som både med dobbar och utan, ändå tar sig ut, men dom som är kvar inne sköter löpningen bra med tycker jag!
I och med julhelgen kommer massor med mys! Det ska pyntas, klappar ska köpas, det ska bakas och ätas julbord... Redan på fredag byts träningen ut mot julmys som Carro så generöst anordnar hemma hos sig!
Den 22 har vi vår sista ordinarie träning tjejer, och nu börjar jag närma mig till min poäng. ;)
Ni minns hur man känner sig efter sommaren när säsongen drar igång igen? Lite seg i benen, lite klen, men efter en tung "försäsong" som håller på i evigheter, e man igång!
Julhelgen är inte lika lång som sommaren, men maten och motviljan att gå ut i kylan kommer sätta sina spår!
Så tjejer, då höstens sista matcher är förbi, sakta inte ner! Håll farten och fortsätt träna hårt över julhelgen, så ska ni se att vi bajenbrudar kör över lagen i division 3 ännu hårdare år 2011!

Det kommer vara värt det, jag lovar!!

GoGoGo!!! ^^
 
/Mauo

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra skrivet Mao! Klart jag ska ut och springa under julen! Jag rånar inte stenhårt under hösten för att sedan tappa allt under julen, nejnej. Så tjejer ät er inte tjocka nu, träna lite också:)

2010-12-13 @ 10:20:04
Postat av: Amanda

Det är kul att springa i snö...man glider lika mkt bakåt som man tar sig framåt :D

2010-12-13 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0