Hallååååå!?!?

Vem är det som har kommenterat med kanariefågeln som namn egentligen? Det är ju JAG som är kanariefågeln OCH eftersom jag har makten här i bloggen så KRÄVER jag att få veta vem. WANNABE


förresten, så önskar jag att fler hade varit med och tränat idag. Då hade ni fått uppleva det otroligt imponerande skottet från emmas fot i maddes huvud (som amanda skrev om). Det var ganska fantastiskt faktiskt. Lite farligt, kanske inte så bra för maddes huvud, men fantastiskt.


HOPPAS ALLA KOMMER IMORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller ja, ni som smyger runt hemma i alla fall och låtsas som att ni har annat för er.  :)



Och i brist på andra bilder kommer här en bild på precis innan jag slog världsrekord i att shanta(?), typ meditera på spikmatta. Det är faktiskt sant. Jag är världsmästare på riktigt. Mattan fick jag sedan för besväret för den som undrar.

/Melica, världsmästaren


Kommentarer
Postat av: jessie

kolla IP nummer (a)

2010-12-28 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0