Dag 3

Eriksdalshallen slumrade lite igår innan den öppnades upp för vår skull och jag tror vi alla kan hålla med om att det är mysigare med en hall med folk än en tom.

På onsdagen välkomnade vi Lina, Amanda målis och Malin tillbaka till träningen efter "juluppehållet". Om ni följt med kanske ni tror att vi börjar bli ganska många på träningarna och det kan man ju tycka, men de som var med första dagen, eller i tisdags har i vissa fall försvunnit på vägen.

I nuläget är vi sex pers som varit på alla träningarna hittils denna vecka. Vem vinner priset om den gyllene vindruvan? De nominerade är: Anna, Madde målis, Jessie, Melica, Scweppes och jag själv. Vi hoppas att det blir sex stycken segrare idag.

Det roligaste som hände igår (bortsett från att vi sköt öch sköt och sköt) var när Jessie skulle springa och hämta en boll på kortsidan där vi trappen och snubblade på den obefintliga listen på vägen tillbaka. 


Dagens citat: Imorgon? Ska ni träna imorgon igen? Har ni ingenting att göra? - Vaktmästaren 


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer vinna den gyllene vindruvan! :D

2010-12-30 @ 13:18:34
Postat av: ågren

Klockreeeeen komentar av vaktist!! som även steg på i omklädningsrummet nät jag står i jeans & bh!

2010-12-30 @ 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0